WYPOŻYCZALNIA SAMOCHODÓW

 tel. 324 112 112
 email: kontakt@volvia.pl

 

plende

 Najczęściej zadawane pytania:

W jaki sposób można zarezerwować samochód w naszej firmie?

Przyjmujemy rezerwacje drogą elektroniczną za pośrednictwem internetowego formularza rezerwacji dostępnego na naszej stronie. Poza tym w sprawach rezerwacji oddajemy do Państwa dyspozycji: czynny całą dobę telefon +48 324 112 112, dedykowany adres mailowy: biuro@volvia.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. lub naszych autoryzowanych przedstawicieli na terenie 6 największych miast w Polsce.

Jakie dokumenty są potrzebne, aby wynająć samochód?

Przede wszystkim konieczne jest prawo jazdy potwierdzające uprawnienia do kierowania samochodem. Potrzebny będzie również drugi dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport. W wyjątkowych sytuacjach pracownik naszego biura może poprosić o dodatkowe dokumenty.

Ile kosztuje wynajem samochodu?

Rezerwując samochód poprzez formularz na stronie internetowej od razu widzą Państwo ile będzie kosztował wynajem. System automatycznie naliczy cenę wynajmu z uwzględnieniem wszelkich zniżek i promocji. Stawki wynajmu można również sprawdzić na zakładce Cennik. Firma nasza nie stosuje w przeciwieństwie do konkurencji ukrytych dopłat. Pełne koszty wynajmu są znane Państwu podczas finalizowania transakcji. 

Co to jest kaucja?

Kaucja jest to zabezpieczenie na wypadek spowodowania przez najemcę dodatkowych kosztów. Na karcie kredytowej klienta dokonywana jest blokada środków, która później jest zwalniana przy oddaniu samochodu. Istnieje też możliwość opłacenia kaucji gotówką lub przelewem, która przy oddaniu samochodu jest zwracana w tej samej formie.

Czy samochodem może kierować inna osoba, niż wynajmująca samochód?

Tak, jednak konieczne jest zgłoszenie tego faktu w momencie wynajmu samochodu i przedstawienie dokumentu tożsamości i ważnego prawa jazdy dodatkowego kierowcy. Za dodatkowego kierowcę pobierana jest opłata.

 

Jak wygląda sprawa paliwa i tankowań?

Wszystkie samochody wynajmowane w naszej firmie są podczas przekazania klientowi tankowane do pełna. Przy zwrocie samochodu należy zatankować pojazd również do pełna.

Co dzieje się w przypadku nagłej awarii która nastąpi w wynajmowanym pojeździe?

Do Państwa usług jest 24-godzinna pomoc naszych fachowców do spraw floty którzy w każdej chwili udzielą pomocy. W przypadku awarii pojazdu należy skontaktować się z działem obsługi technicznej pod numerem telefonu +48 324 112 112. To samo tyczy się wszelkich zdarzeń na drodze.

Czy samochody firmy są ubezpieczone?

Tak, wszystkie samochody w naszej firmie, posiadają niezbędne ubezpieczenie podstawowe. Przy ubezpieczeniu podstawowym odpowiedzialność najemcy ogranicza się do wysokości udziału własnego (z zastrzeżeniem regulaminu). Istnieje możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia rozszerzonego, które znosi odpowiedzialność klienta do zera (z zastrzeżeniem regulaminu). W szkodach powstałych z winy innego użytkownika ruchu, nie ponoszą Państwo konsekwencji, pod warunkiem zastosowania się do zasad regulaminu.

Jakie usługi, oprócz wynajmu samochodów świadczy firma?

Oprócz wynajmu samochodów która jest flagową działalnością naszej firmy, świadczymy także usługi transportu towarów i ludzi, oraz szereg usług dla firm zajmujących się zarządzaniem flotą pojazdów, których szczegóły znajdziecie Państwo w innych częściach naszej strony. Oprócz tego do każdego samochodu oferujemy wynajem dodatkowych akcesoriów takich jak: nawigacje GPS, bagażnik dachowy czy foteliki dziecięce.

W jakich godzinach pracuje nasza Wypożyczalnia samochodów ?

Placówki naszej firmy pracują od 8:00 do 17:00 przez 5 dni w tygodniu.

Za obsługę poza godzinami pracy pobierana jest dodatkowa opłata 70 zł.

Co w przypadku gdy, z powodu korków, bądź innych utrudnień lub przypadków losowych spóźnię się i oddam samochód po ustalonym w umowie terminie zwrotu?

Przewidzieliśmy taką sytuację i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów ustaliliśmy czas tolerancji dla zdarzeń losowych wynoszący 60 minut. Dopiero po upływie tego czasu naliczamy dodatkową dobę wynajmu.

Czy samochodami naszej firmy można wyjechać za granicę RP?

Tak. Naszymi samochodami, po zgłoszeniu wyjazdu za granicę, można swobodnie poruszać się po terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii.

Co mam zrobić, jeśli nie znalazłem tutaj odpowiedzi na pytanie które chciałbym zadać?

Jeśli mają Państwo do nas pytania, prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem telefonu +48 324 112 112 , a tam zostaną Państwo połączeni z osobą która z pewnością odpowie na Państwa pytania lub przesłanie zapytania na adres email: biuro@volvia.pl.

Volvia.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem